5 Şubat 2008 Salı

Var MISIN? Yok Musun? Yarismasi Basvuru-Katılım Formu

VAR MISIN YOK MUSUN
20 kutu 20 si de para dolu. Genci , yaşlısı, kadını, erkeği her kez bu yarışmada yarışabilir. Bu yarışmaya katılan herkez kazanacak !Yayınlandığı 22 ülkede izlenme rekorları kıran heyecan dolu yarışma programı şimdi Acun Ilıcalı ile Türkiye'de. Şanısınıza ve hislerinize güveniyorsanız hemen başvurun.
Var Mısın Yok Musun? Yarışması Başvuru Kısmı İçin Tıklayınız
Ayrıca Varmısın Yokmusuna Yarışmacı olmak için başvuru formu yanında telefonlada başvurabilirsiniz . !! 758 39 90 !!

4 yorum:

Adsız dedi ki...

ben marşmaya baş vurdumş ama cevep yok, lutfen beni aln para ihtiyecm çoook var.

yassira dedi ki...

ben yarşmaya başvurdum ama cevep yok, lutfen beni aln para ihtiyecım çook var.

Adsız dedi ki...

VAR MISIN YOK MUSUN ÇOK GÜZEL BİR YARIŞMA AMA ÇOK SİTRES VERİCİ BİR YARIŞMA ÇÜNKÜ KUTULARI AÇARKEN HEM HEYECANLANIYOSUUN HEMDE SİTRES İÇİNDE OLUYORSUN O ÜZDEN BU YARIŞMALARA KATILMAK İSTEYENLERİN SAYISI BAŞKA VE SİZİN YARIŞMANZDAN DAHA GÜZEL VE EĞENCELİ OLUYOR BİDE HİÇ SİTRES VERMİYOR ÖBÜR YARIŞMALAR AMA BİZ BU YARIŞMAYI ÇOK SEVİYORUZ HATTTA NE ZAMAN OYNARSADA BAKIYORUZ İYİ YARIŞMALR

Adsız dedi ki...

ACUN ILICALI LÜTFEN BENDE VARMISIN YOKMUSUNA KATILIYIM BU YARIŞMA BENİM SON ŞANSIM SİZİ ÇOK SEVİYORUZ YARIŞMAYA GELİRSEM EVLENİCEM GELECEĞİM SİZE BAĞLI..:D