5 Şubat 2008 Salı

VAR MISIN? Yok musun? YARISMACILARI

VAR MISIN? Yok musun? YARISMACILARI

6 yorum:

Adsız dedi ki...

programınızı büyük bir zevkle izliyoruz.sizi çok seviyoruz.size şırnak'tan ulaşıyoruz.başarılar...
biz leyla,çiğdem ve suzan

Adsız dedi ki...

nurçini biran önce yayınlayın çok antipatik onu görmeye dayanamıyorum bölee bi tuhaf bakıyo bide ünsalın yanında hepten sinirleniyorum

Adsız dedi ki...

çok sıktı artık formatta bıraz degısıklıkler yapın..!!

Adsız dedi ki...

program süper çok heyecan verici rizeli mehmete hayranım onla tanışmak en çok istediğim şey

Adsız dedi ki...

program çok heyecan veryo sunum harika mevlüt abiyi çok seviyorum onun rekor kırmasını istiyorum hataydan doğuş

Adsız dedi ki...

slm acun bey nasılsınız bende bu pragrama katılmak istiyorum ne yapma gerekiyor